петак, 9. март 2012.

Tatjana











Model Tatjana Muzen
Photo Jovana Đokić

35 коментара:

  1. ovo je, ko što gornji komentar kaže, baš savršeno! izgleda mi ko neka davno zaboravljena carica koja je kroz tvoj objektiv opet oživjela. put joj se prekrasno stapa s nijansama cvijeća, baš sam oduševljena cijelim konceptom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Josefina. <taj efekat ,,carice'' je dosao spontano, ankon onih prvih dreamy fotki :)

      Избриши
  2. Ocaravajuce!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. wow, pa ovo je prava umetnost! svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  4. kako si napravila ovu krunu? Prelijepe slike! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tani vrlo jednostavno. Kod kineza kupis cvece, rasturis ga i onda motas oko zice. Cvece me je kostalo 300 dinara

      Избриши
    2. Sve su divne, naročito šesta i poslednja!

      Избриши
  5. Prelepe slike a i model, obožavam njene pegice.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10. март 2012. 00:06

    prekrasno! boje su tako njezne i lijepe.

    ОдговориИзбриши
  7. Kada god dođem na tvoj blog srpski jezik mi postane siromašan jer mi nedostaju reči za ono što ti radiš :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ajme, ovo je stvarno predivno! baš su posebne slike, a model je kao rođena s tim cvijećem u kosi...:)

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka ti čast!!!
    Ovo je zaista predivno! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. These pictures are soooo beautiful!

    www.styliststeph.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako su lijepe slike, i ove ružice u kosi su prekrasne!

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je prekrasno! Oduševljena sam!


    xoxo
    Antonia

    ОдговориИзбриши
  13. Kako je samo lijepa!! Prekrasne fotografije

    ОдговориИзбриши
  14. Zahvaljujem na pohvalama momci i devojke :)

    ОдговориИзбриши
  15. Kako su savrsene fotke!!! (nista manje od tebe se ni ne ocekuje :))))

    porculanska neznost ridje kose...na najbolji nacin!

    ОдговориИзбриши