субота, 14. април 2012.

14042012










Kreativnost na delu :)
Ovo je jedna od onih proverenih kombinacija koja uvek prolazi kada mi manjka mašte i volje za bilo kakvo mozganje na temu ,,Šta danas obući'' i ,,Nemam ništa da obučem!''
Milica se trudila oko fotki, a Milan se trudio da mi frizura bude na mestu. Da, sledeći put nigde ne idemo bez laka za kosu i šnalica. S obzirom da godinama nisam imala dugu kosu, nemam naviku da nosim šnalice u torbi, nemam  čak ni one slučajno zalutale. Moji aksesoari za kosu svode se na gumicu za kosu i jednu šnalu :)
Nosim Zarinu kožnu jaknu (pokazala se kao neuništiva, jer je nosim do iznemoglosti)
wholesaledress.net čizme i košulja
Haljina je totalno nepoznata, kupljena u Sremskoj Mitrovici za neke smešne pare.
Minđuše Mačka i Tačka

58 коментара:

  1. Savrsena, fotografije su tako profesionalne... Najvise mi se svidja gif na kraju! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno kao i uvek! A kosa ti je prelepa, treba češće tako da nosiš, super ti stoji:)

    ОдговориИзбриши
  3. secerak pravi :)
    volim tragove crvene u odevanju.. odlican outfit a prevozno sredstvo- WIN!

    ОдговориИзбриши
  4. Super slike, super kombinacija, al' kosulja je savrsena :)

    ОдговориИзбриши
  5. Stilovi su nam razliciti ali ja toliko volim tvoje kombinacije. :)
    Odlicno ti stoje i dobro ih nosis.
    Gif je odlican! :D
    Bravo za pomoc. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Slike kao i fizura su odlicni, ali su mi kosuljica i nausnice vrh :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super su slike,frizura i outfit. Frizura mi je favorit, svaka cast Milanu,a i tebi i Milici! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Savrsene fotke kao i uvek :)

    Pitanje, kako si zadovoljna whole-sale kupovinom? Tj., je l velicina standardna, dostava, placanje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa znas kako, koliko para toliko muzike. kupovina je protekla vrlo glatko i bez iakavih problema, platičla sam Western Unionom. Pošto sam ja oznacila DHL-om da mi stize i to u Beč (jer je poštarina mnoooogo manja) i nisam prosla toliko strasno. Vise sam imala problema sa nasim busom koji ide iz Beča nego sa delom Kina-Austrija :)
      Sto se tiče veličina ja nosim neki šmrljavi broj izmedju 37 i 38, a cizme su 38, i skroz mi odgovaraju. MAda nisam sigurna da li bih se usudila da kupim sandale(gde bas moraju da budu knap, ipak su ovo cizme pa i nije strano ako su malo vece).
      Sve u svemu mnogo više te izađe provizija koju uzima Western Union i ta ubitačna poštarina nego sam proizvod, pa je pitanje koliko se isplati.

      Избриши
    2. Blah, lomim se da eksperimentisem, i sve hocu-necu, ali mislim da cu onda jos malo da sacekam... Ili dok nesto bas-bas-bas divno ne nadjem :)

      Hvala na odgovoru :)

      Избриши
  9. na stranu tvoj stil, koji je nesumnjivo dobar, ti si jednostavno prelepa devojka. pozz

    ОдговориИзбриши
  10. Nemam puno komentara. Odlična kao i uvijek! Bravo! <3 :)

    ОдговориИзбриши
  11. Super ti je outfit! Čizmice su odlične :)

    http://annchica.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicne fotografije, posebno mi se druga svidja!:)

    ОдговориИзбриши
  13. Najjaca si na bigiju...zanemari prethodni koment.

    ОдговориИзбриши
  14. Prekul!:)
    O da, i ja imam par takvih kombinacija,
    kada nemam puno volje za spremanjem
    i takodje uključuju magičnu karo košulju!:)))

    ОдговориИзбриши
  15. Kako nositi kosulju na sto nacina,savrseno!A jos uvijek nisam preboljela te cizmice;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  16. Jao, gif je premeden! I (mislim da sam to vec komentarisala) najlepse fotkice su ti one na kojima se smejes :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To su uglavnom sponatne :) Milica ce najbilje reci kako debilno ispadnem kad pokusavam da poziram :)

      Избриши
  17. Na drugoj slici si prelepa... Uvek se smej-divno ti stoji! :)
    I da, ovakve mindjusice trazim i nigde ne mogu da nadjem...smrc :/
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova devojka što ih pravi prodaje ih za 100-200 din (sad sam vec zaboravila), poseti je na FB strani pa vidi kakva je situacija :)

      Избриши
  18. Uhh..ovakvu košulju odavno tražim. Ima da ti je ukradem :P

    ОдговориИзбриши
  19. Preslatko :)) GIF je najsladji koji sam ikada videla na nekom blogu :) (odoh sada ponovo da ga pogledam :D :D :D)
    a haljinica - woooow.
    Kako ja nikada tako ne naletim na nesto mega super, za malo parica :(

    Veliki pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi hihi...hvala :)
      ja nikad planirano nisam naletela na nesto jeftino, uvek slucajno i kad mi je najmanje potrebno :)

      Избриши
  20. Your blog is awesome.
    You got a new reader. :)
    visit me :)

    http://wieneragnes.wordpress.com/
    http://stylemyclosetup.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Great post.
    I really like your blog. :)
    visit me :)

    http://fashymadness.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Одговори
    1. jooooj da, definitivno komad koji se uz sve uklapa :) Pored toliko jaknica koje imam ovu neprestano nosim :)

      Избриши
  23. ok,ovo je bas bas komb.kakve ja obozavam,i to ne tek tako,nego ih obozavam na sebi,jednostavno a opet jako....
    haljina ,gde god da je kupljena je fenomenalna,pogotovo u kombinaciji s tom kosuljom...i super frizuru ti je Milance napravio,veste ruke ;)

    ОдговориИзбриши
  24. Super kosulja!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Awesome! Love every piece! You have flawless style! You blog is a great source of fashion inspiration!

    ОдговориИзбриши
  26. Your images never cease to delight my eyes)) before you've been following my blog, but unfortunately deleted it .. and here is my new blog so that you can follow him

    ОдговориИзбриши
  27. Kako je dobra kosuljaaaa, obozavam kombinaciju crveno crnu kombinaciju boja! :)

    ОдговориИзбриши
  28. fantastična kao i uvijek! a gif je predobar!

    ОдговориИзбриши
  29. Divne fotkice :) Frizurica je savrsena i jako ti lepo stoji :)

    ОдговориИзбриши
  30. Vec 234234234 minuta sedim pred kompom i gledam seficu BMX bande kako se vozika na gifu :)

    a tvoje proverene kombinacije su mnogo vise od samo proverenog :)

    ОдговориИзбриши
  31. ovo je najbolji GIF koji sam ikada videla!!!!:) prelep post!

    ОдговориИзбриши